Bursa'da ormandan topladıkları mantarı yiyen 3 kişilik aile zehirlendi

Bursa'da ormandan topladıkları mantarı yiyen 3 kişilik aile zehirlendi

Bursa'nın İnegöl ilçesinde ormandan topladıkları mantarı yiyen 3 kişilik aile, zehirlenerek hastanelik oldu.

2023.12.19 17:35 - Son Güncellenme: 2023.12.19 17:38 - Bursa Bölge - İHA
A
Bursa'da ormandan topladıkları mantarı yiyen 3 kişilik aile zehirlendi
00:24 Bursa'da ormandan topladıkları mantarı yiyen 3 kişilik aile zehirlendi

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da ormandan topladıkları mantarı yiyen 3 kişilik aile zehirlendi

Olay, İnegöl'ün kırsal Şipali Mahallesinde bir evde meydana geldi. İddiaya göre Durdu A.(70) ormandan topladığı mantarları evine getirdi. Eşi Sahar A.(34), mantarları yemek yapıp pişirdi. Durdu, eşi Sahar ve 6 yaşındaki çocuğu Necmettin A., yemeği yedi. Yemekten dolayı fenalaşan 3 kişilik aile ambulanslarla İnegöl Devlet Hastanesine kaldırıldılar.

Jandarma komutanlığı ekipleri olayla ilgili soruşturma başlattı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2023.12.19 17:35 - Son Güncellenme: 2023.12.19 17:38 - İHA
A