Bursa'da orman yangını çıktı!

Bursa'da orman yangını çıktı!

Bursa'nın Keles ilçesinde 2 farklı noktada orman yangını çıktı.

2016.09.15 15:10 - Son Güncellenme: 2016.09.15 15:12 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da orman yangını çıktı!

Güneybayır ve Göynükbelen yakınlarında saat 14.30 sularında orman yangını çıktı.

Yangına Keles Belediyesi itfaiyesi ve orman ekipleri ile Bursa'dan gönderilen helikopter müdahale etti.

3 hektarlık alanda etkili olan yangın güçlükle kontrol altına alındı.

Yangının erken fark edilmesi bir faciayı önledi.

Soğutma çalışmaları halen devam ederken, yangının iki farklı noktada aynı anda başlaması kundaklama ihtimalini gündeme getirdi. 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.09.15 15:10 - Son Güncellenme: 2016.09.15 15:12 - HABER MERKEZİ
A