Bursa'da okul servisi gibi motosiklet
Bursa'da çekilen görüntüler "bu kadarına pes" dedirtti. 4 öğrenci taşıyarak okul servisi gibi çalışan motosiklet sürücüsü kameralara yansıdı.
2019.09.18 09:05 - Son Güncellenme: 2019.09.18 09:06 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
00:14
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da okul servisi gibi motosiklet
Merkez Yıldırım ilçesinde öğle saatlerinde 2 kişilik motosiklete 5 kişinin bindiğini gören vatandaşlar hayretler içerisinde kaldı.
Ön tarafına bir, arka tarafına 3 öğrenciyi alan motosiklet sürücünün tehlikeli yolculuğu cep telefonu tarafından kaydedildi.
Adeta okul servisi olarak kullanılan motosiklet ile Bursa-Ankara otoyoluna çıkan sürücü görenleri şaşırttı.
Motosiklette bulunanların hiçbir güvenlik önlemi almaması gözlerden kaçmadı.
