Bursa'da "Okul Sektör İşbirliği" protokolü imzalandı

Bursa'da "Okul Sektör İşbirliği" protokolü imzalandı

Bursa'da Hamitler TOKİ Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Müdürü Ragıp BURAK ile Bursa Adliyesi Adli Yargı İlk Derece Mahkemesi Adalet Komisyon Başkanı Ömer GÜLMÜŞ tarafından "Okul Sektör İşbirliği" protokolü imzalandı.

2023.03.22 12:46 - Son Güncellenme: 2023.03.22 12:54 - Eğitim - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da "Okul Sektör İşbirliği" protokolü imzalandı

Hamitler TOKİ Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Müdürü Ragıp BURAK ile Bursa Adliyesi Adli Yargı İlk Derece Mahkemesi Adalet Komisyon Başkanı Ömer GÜLMÜŞ tarafından "Okul Sektör İşbirliği" protokolü imzalandı.

Ragıp BURAK, "Bu sayede okulumuz adalet alanında öğrenim gören öğrenciler Bursa Adliyesinde bizzat iş başında öğrenim görecekler ve kendilerini geliştireceklerdir. Öğrencilerin mesleki yeterlilik kazanmaları için büyük bir adımdır" dedi.

Diğer Eğitim Haberleri için tıklayın


2023.03.22 12:46 - Son Güncellenme: 2023.03.22 12:54 - HABER MERKEZİ
A