Bursa'da öğrenciler oksijen için fidan diktiler

Bursa'da öğrenciler oksijen için fidan diktiler

Bursa'nın Mustafakemalpaşa ilçesinde öğrenciler temiz hava için fidan dikti.

2016.03.09 19:44 - Son Güncellenme: 2016.03.09 19:47 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da öğrenciler oksijen için fidan diktiler

Orman İşletme Müdürlüğü'nün "Fidanımı dikerim, oksijenimi çekerim" adlı ağaçlandırma çalışmaları devam ediyor.

"Okullar hayat olsun" projesi çerçevesinde öğrenciler Kadirçeşme Mahallesi'ne fidan dikti. Törene Milli Eğitim Müdürü, Mustafa Efe, Orman İşletme müdürü Ahmet Er ve öğrenciler katıldı.

Fıstık çamı, ceviz ve sedir gibi fidanlar toprakla buluştu. Er, öğrencilere ağaç sevgisi aşılamaya çalıştıklarını söyledi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.03.09 19:44 - Son Güncellenme: 2016.03.09 19:47 - HABER MERKEZİ
A