Bursa'da öğrenciler mezuniyet töreninde kep atmadı

Bursa'da öğrenciler mezuniyet töreninde kep atmadı

Bursa Uludağ Üniversitesi (UÜ) Mimarlık ve Mühendislik Fakültesinin mezuniyet töreninde öğrenciler, Fetullahçı Terör Örgütünün (FETÖ) darbe girişimi sırasında yaşamını yitirenlere saygı amacıyla kep atmadı.

2016.07.20 14:50 - Son Güncellenme: 2016.07.20 15:02 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da öğrenciler mezuniyet töreninde kep atmadı

UÜ'den yapılan açıklamaya göre, Mete Cengiz Kültür Merkezi'nde düzenlenen törende konuşan Rektör Prof. Dr. Yusuf Ulcay, ülkenin böylesi zor ve sıkıntılı bir süreçten geçerken gerek üniversite yöneticilerinin gerek öğrencilerin gerekse ailelerin çok da sevinçli olamayacağını belirtti.

Ülkenin geleceğine ve devletin bekasına yönelik yapılan darbe girişiminin ardından burada düzenlenen mezuniyet törenlerinin değişmez bir geleneği olan kep atma törenini yapmama kararı aldıklarını bildiren Ulcay, "Öğrencilerimize de bunu ilettik. Kendileri de aileleri ile birlikte gayet anlayışlı davrandılar. Bunu saygı ile karşıladılar." ifadelerini kullandı. 

Törenin ardından UÜ Mimarlık ve Mühendislik Fakültesi mezunlarına diplomaları verildi. Öğrenciler alınan karar gereği kep atmadı. 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.07.20 14:50 - Son Güncellenme: 2016.07.20 15:02 - HABER MERKEZİ
A