Bursa'da odun yüklü kamyon alev alev yandı!
Bursa'nın İznik ilçesinde odun yüklü kamyon seyir halindeyken alev aldı.
2016.03.04 11:39 - Son Güncellenme: 2016.03.04 11:42 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Hacı Osman Mahallesi'ndeki orman deposundan tomruk yükleyen 16YJ 463 plakalı S.Ç. idaresindeki kamyon, Elbeyli çıkışında lastikleri alev alarak yanmaya başladı.
Yangının balataların fazla ısınmasından kaynaklandığı anlaşıldı.

Alevlere ilk müdahaleyi şoför yaptı.
Benzinlikten alınan yangın tüpleri yetmeyince itfaiye çağrılarak kamyon tamamen yanmaktan kurtarıldı.

Aracın arka lastikleri kullanılamaz hale geldi.