Bursa'da motosiklet sürücüsünden tehlikeli yolculuk!
Bursa'nın Yıldırım ilçesinde tek teker üzerinde seyir eden motosiklet sürücüsü, tehlikeli bir yolculuk yaptı. Cep telefonu kamerasıyla kaydedilen görüntülerde sürücünün hem kendini hem de vatandaşları tehlikeye attığı görülüyor.
2023.12.12 18:32 - Son Güncellenme: 2023.12.12 18:53 - Bursa Bölge - ELİF BAYRIK
ELİF BAYRIK / BURSADA BUGÜN
Bursa'da motosiklet sürücüsü hem kendi canını hem de vatandaşların canını hiçe saydı.
İhbar hattımıza gelen bilgiye göre; Yıldırım ilçesi Gökdere Mahallesi'nde, tek teker üzerinde seyir eden motosiklet sürücüsü, tehlikeli bir yolculuk yaptı.
O anların fotoğrafını çeken bir vatandaş, "Motorcu milletin hayatıyla oynuyor" diyerek tepki gösterdi.

