Bursa'da motosiklet sürücüsü araçlara silah çekti!
Bursa'nın Gemlik ilçesinde bir motosiklette bulunan iki kişi yoldan geçen araçlara silah çekti. Durumun ihbar edilmesinin ardından harekete geçen polis ekipleri şahısları gözaltına aldı.
2015.08.26 10:49 - Son Güncellenme: 2015.08.26 10:52 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Bursa Gemlik'te bir motosiklette bulunan iki kişi trafikte sürücülere dehşet saçtı.
Seyir halindeyken yoldan geçen araçlara silah çeken şahıslar, otomobil sürücüleri tarafından polise ihbar edildi.
Bunun üzerine ekipler sözkonusu motosikleti takip etmeye başladı.
Yalova yolu istikameti Jandarma karşısında tedbir alındı.
Beyaz renkli motosiklet terminal kavşağındaki üst geçitte durduruldu.
Motosiklette yolcu olarak bulunan S.D.'nin bu sırada belinden silah çıkardığının görülmesi üzerine yere yatması konusunda ikazda bulunularak zanlı etkisiz hale getirildi.
Şahıs, belinden çıkardığı gizli horoz tabir edilen 7,65 mm çapında tabancayı beton duvar üzerine bıraktı, ardından da yakalandı.
Polis, olayla ilgili soruşturmaya başladı.