Bursa'da mimarlar genel kurula hazırlanıyor

Bursa'da mimarlar genel kurula hazırlanıyor

Mimarlar Odası Bursa Şubesi , Genel Merkez 48. Dönem Olağan Genel Kurulu öncesi birinci danışma toplantısını gerçekleştirerek, Mimarlar Odası Bursa Şubesi'nin 2022 - 2024 yılı çalışma programı değerlendirdi.

2022.04.27 13:11 - Son Güncellenme: 2022.04.27 13:15 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da mimarlar genel kurula hazırlanıyor

Mimarlar Odası Bursa Şubesi Başkanı Şirin Rodoplu Şimşek, yönetim kurulu üyeleri ve Mimarlar Odası Bursa Şubesi Mimarlar Odası Kütahya Temsilciliği yöneticilerinin hazır bulunduğu toplantıda Genel Merkez 48. Dönem Olağan Genel Kurulu'na taşınacak konular ve Mimarlar Odası Bursa Şubesi'nin 2022 - 2024 yılı çalışma programı istişare edildi.

Toplantıda konuşan Mimarlar Odası Bursa Şubesi Başkanı Şirin Rodoplu Şimşek,  mimarların her geçen gün meslek alanlarının daraldığını ve iş bulmakta zorluk çektiğinin altını çizerek, önceliklerinin mimarlık mesleğinin pratik uygulamaları ve etik değerleri olduğunu söyledi.

Başkan Rodoplu Şimşek sözlerinin devamında, "TMMOB  Mimarlar Odası Bursa Şubesi olarak yaşanabilir kentler, kamusal fayda ve doğru meslek politikası üretebilmeyi öncelik kabul ederek, bu doğrultuda  etkin mücadelemizi sürdüreceğiz. Bunların yanında hiçbir üyeyi diğerinden ayırmadan, mimarı odasıyla etkileşime geçirecek ve bütünleştirecek şartları sağlayacağız. Yol haritamızın öncelikleri arasında sürdürülebilir sağlıklı kent oluşumuna katkı sağlayacak kurum olmak  ve mesleğimizin hak ettiği saygınlığa kavuşturmak var. Temel aldığımız mimarlık mesleğinin etik değerleri üzerinden her kurumla iş birliği yapmaya ve denetleyen ve yol gösteren merci sıfatımızla ilişkilerimizi biçimlendirmeye devam edeceğiz" dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2022.04.27 13:11 - Son Güncellenme: 2022.04.27 13:15 - HABER MERKEZİ
A