Bursa'da maskeli 'koku' eylemi

Bursa'da maskeli 'koku' eylemi

Bursa'da bir grup, kent çöplüğünün evlerinin yanında olmasını protesto için eylem yaptı.

2013.09.15 17:17 - Son Güncellenme: 2013.09.15 17:19 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da maskeli 'koku' eylemi

Bursa'nın merkez Osmangazi ilçesine bağlı Hamitler Toki sakinleri, kent çöplüğünde toplandı. Çöplüğün pis kokular yaydığını ve bundan rahatsızlık duyduğunu ifade eden vatandaşlar, eylem yaptı. Çocukların yüzlerine maske takan maske sakinleri, 'Sağlıklı yaşam için çöplüğe hayır', 'Ölüyoruz sesimizi duyan var mı?' şeklinde pankartlar açtı. Grup adına konuşan Nurcan Ulukaya, "Yanımızda bulunan ve her geçen gün zararlarını daha fazla hissetiğimiz çöpün büyütülmesi hususundan son derece rahatsızız. Bursa'da tüm ilçelerin atıklarının ve civar illerdeki tıbbi atıkların toplandığı çöplük etrafa çok kötü koku yayıyor. Bizde bundan rahatsız oluyoruz" şeklinde konuştu.

Grup açıklamanın ardından olaysız şekilde dağıldı.
 

 

 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.09.15 17:17 - Son Güncellenme: 2013.09.15 17:19 - HABER MERKEZİ
A