Bursa'da marketten meyve ve içecek çaldılar
Bursa'nın İnegöl ilçesinde 2 kişi bir marketin manav reyonundan meyve ve içecek çaldı.
2023.03.21 15:59 - Son Güncellenme: 2023.03.21 16:06 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
01:11
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da marketten meyve ve içecek çaldılar
Olay, saat 05.50 sıralarında Akhisar Mahallesi'ndeki bir markette meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, gece saatlerinde kapalı olan işyerinin önüne motosiklet ile gelen 2 şüpheli, dükkan önünde bulunan reyondan poşetlere doldurdukları içecek ve meyveleri çaldılar. Şüpheliler geldikleri motosikletle kaçarak kayıplara karıştılar.

Hırsızlık anları güvenlik kamerası tarafından saniye saniye kaydedildi.

