Bursa'da mahalle sakinleri 23 Nisan geleneğini bozmadı
Bursa'nın İnegöl ilçesinin Osmaniye Mahallesi sakinleri, her bayramda olduğu gibi 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nı da coşkuyla kutladı.
2024.04.23 22:34 - Son Güncellenme: 2024.04.23 23:13 - Bursa Bölge - İHA
03:58
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da mahalle sakinleri 23 Nisan geleneğini bozmadı
Şebboy Caddesi'ndeki apartmanlarda ikamet eden vatandaşlar, kortej yürüyüşü düzenledi.

Yüzlerce vatandaşın katıldığı kortej, bando takımı öncülüğünde yürüdüler. Meşaleler eşliğinde yürüyen vatandaşlar, bayramı coşkuyla kutladılar.
