Bursa'da kurum içi iletişimde yeni bir halka
Bursa Büyükşehir Belediyesi sahip olduğu teknolojik altyapıları birbirleri ile entegre ederek Kurum İçi İletişim ve Haberleşme Altyapısına kurum içinde tamamen ücretsiz bir iletişim imkanı sunuyor.
2016.04.19 09:08 - Son Güncellenme: 2016.04.19 09:09 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Skype Kurumsal teknolojisini kullanan Bursa Büyükşehir Belediyesi çalışanları; bilgisayar, tablet ve akıllı telefonları üzerinden kurumsal e-posta adreslerini kullanarak birbiriyle iletişim kurabilmektedir. Böylelikle zamandan ve mekandan bağımsız Hizmet üretme imkanı sağlanmış olacaktır. Bilgisayarın başında olmadan, internet erişimi olan her yerde cep telefonlarından, tabletlerden Skype Kurumsal kullanılabilmektedir. Gönderilen mesajlar, aynı anda hem mobil cihazınızda hem de bilgisayarda gözükmekte ve kullanıcı istediği ortamdan cevap verebilmektedir.
Skype Kurumsal üzerinden dâhili aramalarda yapıp internet erişimi olan her yerde cep telefonları telsiz telefon gibi kullanılabilmektedir. Skype Kurumsal mobil cihazınızda açıksa masaüstü telefonu çalıp açılmayan aramalar internet erişimi olan her yerde cep telefonuna yönlenmektedir. Aynı zamanda cep telefonu üzerinden kurum içi dahili aramalar yapılabilmektedir.
Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü tarafından sunulan bu hizmet ile; Anlık mesajlaşma, Masaüstü paylaşma, Dosya alışverişi yapma, Sesli arama, Görüntülü konuşma, Yerel gruplar oluşturarak, toplu görüşme yapabilme, gibi birçok hizmetten yararlanılabilmektedir.