Bursa'da küçük kız çocuğunun feci ölümü!
Bursa'nın Yıldırım ilçesine bağlı Yavuzselim Mahallesi'nde meydana gelen olayda 2 yaşındaki küçük çocuk hayatını kaybetti.
2016.07.01 13:12 - Son Güncellenme: 2016.07.01 17:22 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Olay dün saat 15.00 sıralarında Yıldırım ilçesine bağlı Yavuzselim Mahallesi'nde meydana geldi. H.S., 2 yaşındaki küçük kızı E.S.'yi oturma odasına bırakıp eline bisküvi vererek banyoya girdi. Abdest aldıktan sonra odaya geri dönen genç anne, kızının nefes almakta güçlük çektiğini görünce, özel bir hastanenin acil servisine götürdü. Burada yapılan müdahaleler küçük kızı kurtarmaya yetmedi.
E.S.'nin ölümü Cumhuriyet savcılığı tarafından şüpheli bulundu. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.