Bursa'da koronavirüse yakalanan başhekim alkışlarla taburcu edildi

Bursa'da koronavirüse yakalanan başhekim alkışlarla taburcu edildi

BURSA'da, koronavirüs testi pozitif çıkan Orhangazi Devlet Hastanesi Başhekimi Op.Dr. Ferit Alaybeyoğlu, 7 günlük tedavisinin ardından taburcu edildi.

2020.04.22 22:49 - Son Güncellenme: 2020.04.22 22:53 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da koronavirüse yakalanan başhekim alkışlarla taburcu edildi
01:20 Bursa'da koronavirüse yakalanan başhekim alkışlarla taburcu edildi

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da koronavirüse yakalanan başhekim alkışlarla taburcu edildi

Koronavirüs salgınının Türkiye'de görülmesinin ardından tüm mesaisini hastanede geçirerek çalışmaları yakından takip eden Orhangazi Devlet Hastanesi Başhekimi Op.Dr. Ferit Alaybeyoğlu, tedbir amaçlı koronavirüs testi yaptırdı. Test sonucu pozitif çıkan Alaybeyoğlu, Orhangazi Devlet Hastanesi'nde tedaviye alındı.



BAYRAK VE ALKIŞLARLA TABURCU EDİLDİ

Bursa Orhangazi Devlet Hastanesi'nde 7 günlük tedavisinin ardından yapılan 2 testi de negatif çıkan Ferit Alaybeyoğlu taburcu edildi. Sağlık çalışanları tarafından bayrak ve alkışlarla uğurlanan Alaybeyoğlu, ailesini çok özlediğini ve bir an önce yanlarına gitmek istediğini söyledi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2020.04.22 22:49 - Son Güncellenme: 2020.04.22 22:53 - HABER MERKEZİ
A