Bursa'da korona savar ile dezenfeksiyon çalışması

Bursa'da korona savar ile dezenfeksiyon çalışması

Salgının yayılmaması için dört koldan adeta seferberlik ilan eden Osmangazi Belediyesi'nin özel korona savar aracının sabah saat 06.00'da karşısında gören bir vatandaşın cep telefonuyla çektiği video paylaşımı ilgi çekti.

2020.04.19 14:00 - Son Güncellenme: 2020.04.19 14:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da korona savar ile dezenfeksiyon çalışması

Salgın başladığı günden itibaren 24 saat mesai uygulamasına geçen Osmangazi Belediyesi, 1 milyon nüfuslu ilçede salgının yayılmasını önlemek için başta ortak kullanım alanları, kamu binaları, on binlerce çöp konteynerleri olmak üzere her yeri ilaçlıyor. Bu kapsamda herkes uyurken yola koyulan ekipler, vatandaşın güne sağlıklı ortamda başlaması için büyük çaba sarf ediyor. Dezenfeksiyon çalışmalarında kullanılmak üzere bünyesine kattığı arazözü ilaçlama aracına çeviren Osmangazi Belediyesi'nin ekiplerini sabah saat 6'da karşısında gören vatandaşın şaşkınlığı ve ifadeleri ilgi çekti. O anları cep telefonu ile çeken vatandaş, duygularını "Sabah Osmangazi Belediyesi ilaçlama yapıyor sabahın tam 6'sında. Baya bir ilaçlama yapıyor. Her yeri duman etti. Korona morona kalmaz vallahi şuraya bak" kelimeleriyle ifade ediyor.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2020.04.19 14:00 - Son Güncellenme: 2020.04.19 14:00 - HABER MERKEZİ
A