Bursa'da köprüden atlayarak ölmek istedi

Bursa'da köprüden atlayarak ölmek istedi

BURSA'nın İnegöl ilçesinde psikolojik sorunları olduğu öğrenilen 1 kişi köprüden atlayarak ölmek istedi. Yaralı olarak kurtulan Recep U., hastaneye kaldırılarak tedaviye alındı.

2013.11.30 00:48 - Son Güncellenme: 2013.11.30 00:50 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da köprüden atlayarak ölmek istedi

 

Bir süredir psikolojik tedavi gören ve daha önce de intihar girişiminde bulunduğu öğrenilen 33 yaşındaki Recep U. saat 22.30 sıralarında 16 KFV 72 plakalı otomobili ile evinden çıkıp, Özdilek Köprülü Kavşak üzerine gitti. Recep U., otomobilini yolun kenarında park ettikten sonra köprülü kavşağın korkuluklarına çıkıp, kendisini asfalta bıraktı. Yaklaşık 5 metre yükseklikten Bursa-Ankara karayolu üzerine düşen Recep U.'yu yoldan geçmekte olan sürücüler gördü. Vatandaşların haber vermesi üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri, yaralıyı İnegöl Devlet Hastanesi Acil Servisine götürdü. Tedaviye alınan Recep U.'nun kaburgalarında ve bacaklarında kırıkların olduğu, ayrıca yüz kısmında da yaralanma olduğu tespit edildi. Sağlık durumu ağır olan ve hayati tehlikesinin bulunduğu bildirilen Recep U.'nun yoğun bakım servisinde tutulduğu öğrenildi. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.11.30 00:48 - Son Güncellenme: 2013.11.30 00:50 - HABER MERKEZİ
A