Bursa'da ''Kırtasiyeye gidiyorum'' dedi, 3 gün sonra bulundu
Bursa'da ''Kırtasiyeye gidiyorum'' diye evinden çıkan genç kız 3 gün sonra bulundu.
2018.10.11 15:28 - Son Güncellenme: 2018.10.11 15:31 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
03:11
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da kırtasiyeye diye çıkan genç kızdan 3 gündür haber alınamıyor
Olay, Yıldırım ilçesine bağlı Bağlaraltı Mahallesi'nde cumartesi günü meydana geldi. 16 yaşındaki İ.Y, ailesine, ''Kırtasiyeye gidiyorum'' dedikten sonra bir daha eve dönmedi.
Ailesi kızlarına telefonla ulaşamayınca polise ihbarda bulundu.
Bursa İl Emniyet Müdürlüğü Kayıp Şahıslar Büro Amirliği ekipleri tarafından 3 gün boyunca aranan 16 yaşındaki İ.Y. bulunarak emniyete getirildi.