Bursa'da kestiği ağacın altında kaldı

Bursa'da kestiği ağacın altında kaldı

Bursa'da kestiği ağacın altında kalan yaşlı adam ağır yaralandı. 

2019.06.26 18:04 - Son Güncellenme: 2019.06.26 18:05 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da kestiği ağacın altında kaldı

Olay, Bursa İnegöl'ün Mezit Mahallesi'nde meydana geldi.

Edinilen bilgiye göre, G.A. (64) isimli mahalle sakini, tarlasında bulunan kavak ağacını kesmek istedi.

G.A., ağacın devrilmesiyle altında kaldı.

Olayı gören vatandaşlar durumu 112 Acil Sağlık ekiplerine bildirdi.

Yaralı ilk müdahalenin ardından İnegöl Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Kestiği ağacın altında kalan yaşlı adam, yoğun bakımda ölüm kalım mücadelesi veriyor. 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2019.06.26 18:04 - Son Güncellenme: 2019.06.26 18:05 - HABER MERKEZİ
A