Bursa'da kene avcısı sülünler iş başında!

Bursa'da kene avcısı sülünler iş başında!

Bursa Orman ve Su İşleri 2. Bölge Müdürlüğü, kene ile mücadele için yetiştirilen 2 bin sülünü doğaya bıraktı.

2013.09.21 10:53 - Son Güncellenme: 2013.09.21 10:57 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da kene avcısı sülünler iş başında!

Orman ve Su İşleri Bakanlığı ile Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı arasında imzalanan protokol kapsamında 2 bin adet sülün, Karacabey ilçesindeki Tarım İşletmeciliği Geliştirme Merkezi'ne (TİGEM) ait Karacabey Tarım İşletmeleri Müdürlüğü arazisine salındı. Arazi içerisinde inceleme yapan bölge müdürlüğü yetkilileri, sülünün ekolojik ve biyolojik özellikleri dikkate alınarak doğal yaşam habitatına uygun bir yer seçti. Özellikle akarsu deltalarına, ova arazilerine ve su basan ormanlık alanlara bırakılan sülünler, ekili arazide bulunan süne ve keneleri yiyerek beslenecek. Sülünlerin ayrıca tabiatta nesli tükenen hayvanlarının popülasyonunun artmasında da etkili olacağı bildirildi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.09.21 10:53 - Son Güncellenme: 2013.09.21 10:57 - HABER MERKEZİ
A