Bursa'da kendi motosikleti gibi bindi gitti!

Bursa'da kendi motosikleti gibi bindi gitti!

Bursa'nın Orhangazi ilçesinde meydana gelen olayda sahibi tarafından kısa süreliğine park edilen motosiklet, bir şahıs tarafından çalındı. O anlar güvenlik kamerasına yansırken gündüz vakti yaşanan olayda motosikleti çalan şahısın rahat hareketleri pes dedirtti.

2024.02.28 21:12 - Son Güncellenme: 2024.02.28 21:32 - Bursa Bölge - FATİH MISIR
A
Bursa'da kendi motosikleti gibi bindi gitti!

FATİH MISIR / BUGÜN

Orhangazi'de son günlerde yaşanan motosiklet hırsızlığı olaylarına bir yenisi daha eklendi. Camikebir mahallesi Kayyum Hafız sokak üzerinde meydana gelen olayda, Mesut E. isimli vatandaş evinden çarşıya geldiği  motosikletini sokak üzerine park etti.

Yaklaşık yarım sonra  geri gelen Mesut E. motosikletini park ettiği yerde göremeyince polis ekiplerine ihbarda bulundu. Daha sonra yapılan güvenlik kamera incelemesinde ise motosikletin bir şahıs tarafından çalındığı tespit edildi. Motosikletin çalınma anları güvenlik kamerasına yansırken hırsızlığı gerçekleştiren şahısın gündüz vakti olmasına rağmen motosiklete kendisininmiş gibi rahat bir tavırla binip gitmesi dikkatlerden kaçmadı. 

Olay ile ilgili soruşturma başlatan Orhangazi ilçe emniyetinin çalınan motosikleti ve şahısı arama çalışmaları sürüyor.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.02.28 21:12 - Son Güncellenme: 2024.02.28 21:32 - FATİH MISIR
A