"Bursa'da kazanmak çok güzel"
Webo,maç sonunda karşılaşmayı değerlendirdi.
2013.11.02 22:57 - Son Güncellenme: 2013.11.02 22:57 - Spor - HABER MERKEZİ
Fenerbahçeli Webo ise yaptığı açıklamada, "Maçı iki aşamada değerlendirmek istiyorum. İki farklı devre ve maç vardı. İlk yarı Bursaspor çok iyi sahada organize oldu. İkinci yarıya başlamadan önce hocamız taktik değişiklik yaptı ve rakibin dengesini bozmayı sağladı. Daha iyi oyun ortaya koyduk. Bundan sonra goller sırasıyla geldi. Son dakikada galip gelmek çok güzel bir duygu. Böyle zorlu bir deplasmanda galip gelmek çok mükemmel" dedi.