Bursa'da kavgayı ayırmak isteyen kız kendini bıçakladı!
Bursa'nın İznik ilçesinde, erkek kardeşlerinin kavgasına son vermek isteyen genç kız kendini bıçakladı.
2014.06.10 11:58 - Son Güncellenme: 2014.06.10 16:28 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Olay, İpek Yolu Caddesi üzerinde bulunan tavuk çiftliğinde meydana geldi.
U.U (25) ile O.U (23) adlı iki kardeş bilinmeyen bir sebepten dolayı tartışmaya başladı.
Ağabeylerinin tartışmasının şiddetlenmeye başladığını gören kız kardeşleri D.U (17), kavgayı sonlandırmak için elindeki bıçağı göğsüne batırdı.
Olayı fark eden erkek kardeşler, kavgayı bırakıp kız kardeşlerini İznik Devlet Hastanesi'ne götürdü. D.U'nun hafif yaralandığı ve ayakta tedavi edildiği öğrenildi.
Olayla alakalı tahkikat sürüyor.