Bursa'da karton keserken 2 parmağını kesti!

Bursa'da karton keserken 2 parmağını kesti!

Bursa'nın İnegöl ilçesinde, evde maket bıçağıyla karton keserken sol elinin 2 parmağını kesen Serdar D. (30), hastanede tedaviye alındı.

2024.03.04 12:25 - Son Güncellenme: 2024.03.04 12:28 - Bursa Bölge - DHA
A
Bursa'da karton keserken 2 parmağını kesti!

Serdar D., Süleymaniye Mahallesi Yeşilbağ Sokak'taki evde, karton keserken bir anlık dikkatsizlikle sol elinin 2 parmağını kesti. Parmakları kopma noktasına gelen Serdar D., yakınları tarafından özel araçla İnegöl Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Serdar D., buradaki ilk müdahalesinin ardından, parmakları dikilmek üzere ambulansla Bursa Uludağ Üniversitesi Hastanesi'ne sevk edildi. Polis, olayla ilgili soruşturma başlattı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.03.04 12:25 - Son Güncellenme: 2024.03.04 12:28 - DHA
A