Bursa'da karbonmonoksit gazı zehirlenmesi

Bursa'da karbonmonoksit gazı zehirlenmesi

Bursa'da 4 kişi sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi. Hastaneye kaldırılan 4 kişinin durumunun iyi olduğu öğrenildi.

2014.01.22 10:43 - Son Güncellenme: 2014.01.22 10:46 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da karbonmonoksit gazı zehirlenmesi


Edinilen bilgiye göre olay, merkez Yıldırım ilçesi Vakıf Mahallesi Vildan Sokak'ta meydana geldi. Bir ikamette 4 kişinin zehirlendiği bilgisini alan 112 ekipleri, adrese yöneldi. Karbonmonoksit gazından zehirlenen Şevket A., eşi Havva A. ve çocukları Furkan A. ile Fatih A.'ya ilk müdahale olay yerinde yapıldı. Daha sonra 112 ekipleri şahısları Şevket Yılmaz Eğitim ve Araştırma Hastanesine götürdü. 4 şahsın da durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Jandarma ekipleri, olayla alakalı soruşturma başlattı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.01.22 10:43 - Son Güncellenme: 2014.01.22 10:46 - HABER MERKEZİ
A