Bursa'da kapalı otoparktaki LPG'li otomobil alev aldı!

Bursa'da kapalı otoparktaki LPG'li otomobil alev aldı!

Bursa Şehir Hastanesi'nin kapalı otoparkındaki otomobil alev alev yandı.

2024.02.07 10:00 - Son Güncellenme: 2024.02.07 10:06 - Bursa Bölge - AA
A
Bursa'da kapalı otoparktaki LPG'li otomobil alev aldı!

Olay, dün 12.00 sıralarında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Şehir Hastanesi'nin kapalı otoparkına LPG'li bir otomobil park etti. Otomobil, bir süre sonra henüz bilinmeyen bir sebepten dolayı alev aldı.

Alevleri gören vatandaşlar, yangın söndürme tüpleri ile yanan otomobile müdahale etti. Yanan otomobil, vatandaşların müdahalesiyle söndürüldü. Yangında can kaybı meydana gelmezken, otomobilde hasar oluştu.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.02.07 10:00 - Son Güncellenme: 2024.02.07 10:06 - AA
A