Bursa'da kadının eli şişti! Yüzüğü çıkarmak için seferber olundu
Orhangazi'de elinin şişmesi nedeniyle parmağındaki yüzüğün rahatsızlık verdiği bir kadın Orhangazi devlet hastanesi acil servisine geldi. Kadının parmağındaki yüzük yapılan operasyon ile çıkarıldı.
2023.09.03 16:06 - Son Güncellenme: 2023.09.03 16:17 - Bursa Bölge - FATİH MISIR
FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN
İlk müdahalesi doktorlar tarafından yapılan Azime Ü. için daha sonra hastaneye ihbar üzerine itfaiye ekipleri sevk edildi.

Hastanenin acil servisine gelen itfaiye ekipleri eli şişen kadının parmağındaki yüzüğü doktorlarında yardımı ile yaptıkları operasyon ile keserek çıkardı.

Kesilen yüzüğünü alan kadın doktorlara ve itfaiye ekiplerine teşekkür etti.



