Bursa'da jandarma teşkilatının 180. yıl dönümü kutlandı
Bursa İl Jandarma Komutanlığı 180. yıl dönümü çelenk töreninde bir araya geldi.
2019.06.14 11:45 - Son Güncellenme: 2019.06.14 11:46 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Bursa Valiliği bahçesinde saat 09.30'da başlayan program kapsamında Atatürk Anıtı'na çelenk sunuldu. İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Hakan Saraç'ın çelenk koymasıyla başlayan tören saygı duruşu ve İstiklal Marşının ardından sona erdi.

Düzenlenen törene İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Hakan Saraç, İl Emniyet Müdürü Vekili Cahit Şahin, jandarma ve emniyet personeli katıldı.



