Bursa'da jandarma teşkilatının 180. yıl dönümü kutlandı

Bursa'da jandarma teşkilatının 180. yıl dönümü kutlandı

Bursa İl Jandarma Komutanlığı 180. yıl dönümü çelenk töreninde bir araya geldi.

2019.06.14 11:45 - Son Güncellenme: 2019.06.14 11:46 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da jandarma teşkilatının 180. yıl dönümü kutlandı

Bursa Valiliği bahçesinde saat 09.30'da başlayan program kapsamında Atatürk Anıtı'na çelenk sunuldu. İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Hakan Saraç'ın çelenk koymasıyla başlayan tören saygı duruşu ve İstiklal Marşının ardından sona erdi.

Düzenlenen törene İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Hakan Saraç, İl Emniyet Müdürü Vekili Cahit Şahin, jandarma ve emniyet personeli katıldı. 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2019.06.14 11:45 - Son Güncellenme: 2019.06.14 11:46 - HABER MERKEZİ
A