Bursa'da jandarma öğrencilerle Uludağ'da çöp topladı
Bursa'da İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, 5 Haziran Dünya Çevre Günü dolayısıyla ilk ve ortaokul öğrencileriyle Uludağ'da çöp topladı.
2018.06.05 09:50 - Son Güncellenme: 2018.06.05 09:55 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Dürdane İlk ve Ortaokulundan bir grup öğrenci, Jandarma ekipleriyle çıktıkları Uludağ'daki Bakacak mevkisinden Bursa manzarasına baktı.
Daha sonra ellerine eldivenleri geçiren öğrenci ve jandarma personeli, yaklaşık 1 saat boyunca bölgedeki çöpleri topladı.

Bursa İl Jandarma Komutanlığı Çevre Koruma Tim Komutanı Jandarma Kıdemli Başçavuş Sezai Metin, faaliyete katılan öğrenciler ve öğretmenler ile çevreye duyarlı vatandaşlara teşekkür ederek doğayı kirleten ve doğal hayatı bozan her türlü olumsuzlukları 156 jandarma ihbar hattına bildirilmesini istedi.
Öğrencilere günün anısına hediye verildi.
