Bursa'da iki ilçede su kesintisi yapılacak
Bursa'nın Yıldırım ve Gürsu ilçelerinde su kesintisi yapılacak.
2021.02.17 12:27 - Son Güncellenme: 2021.02.17 12:28 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
02:00
İLGİLİ VİDEO
Bursa barajlarında son durum sevindirdi
Bursa Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü İçmesuyu Dairesi Başkanlığı tarafından yapılacak çalışmalar kapsamında; Yıldırım İlçesi Demetevler, İsabey, Karapınar ve Değirmenönü Mahalleleri ile civarında, Gürsu İlçesi Yenidoğan ve Kurtuluş Mahalleleri ile civarında, 18.02.2021 Perşembe günü, 10:00 - 23:00 saatleri arasında su kesintisi yapılacak.