Bursa'da iki ilçede su kesintisi yapılacak
Bursa'nın Yıldırım ve Gürsu ilçelerinde su kesintisi yapılacak.
2021.02.10 11:32 - Son Güncellenme: 2021.02.10 11:33 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
02:00
İLGİLİ VİDEO
Bursa barajlarında son durum sevindirdi
Bursa Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü İçmesuyu Dairesi Başkanlığı tarafından yapılacak çalışmalar kapsamında Yıldırım İlçesi, Demetevler, İsabey, Karapınar, Değirmenönü Mahalleleri ve civarında, Gürsu İlçesi, Yenidoğan ve Kurtuluş Mahalleleri civarında 11.02.2021 Paerşembe günü, 10.00 - 18.00 saatleri arasında su kesintisi yapılacak.