Bursa'da hırsızlar kasa patlattı!
Bursa'da günden güne artan hırsızlık olayları vatandaşlardaki tedirginliği her geçen gün artıyor. Bursa'da bir kişi iş yerinden 23 bin 500 lira parasının çalındığını iddia ederek polise müracaat etti. İddiaya göre hırsızlar parayı çelik kasayı açmayı başararak çaldı.
2015.08.11 10:37 - Son Güncellenme: 2015.08.11 10:42 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Olay, merkez Osmangazi ilçesi Veysel Karani Mahallesi'nde meydana geldi.
İddiaya göre, sabah saatlerinde iş yerine gelen A.P., muhasebe odasında bulunan iki kasasını yerde gördü.
Kasaları kontrol ettiğinde birinin açılmış olduğunu fark eden A.P., içerisinde bulunan 23 bin 500 liranın yerinde olmadığını gördü.
Bunun üzerine A.P., Uludağ Şehit Şerafettin Yılmaz Polis Amirliğine giderek müracaatta bulundu.
Kestel ilçesinde ikamet eden O.K.'de 20 bin lirasının çalındığını ifade ederek, suç duyurusunda bulundu.
Polisin, her iki olayla alakalı tahkikatı sürüyor.