Bursa'da hayvanlar kış ortasında güneşin tadını çıkardı

Bursa'da hayvanlar kış ortasında güneşin tadını çıkardı

Şubat ayında son yılların en sıcak günleri yaşanırken, Bursa Hayvanat Bahçesi'nin sevimli sakinleri güneşin tadını çıkardı. 

2016.02.23 10:06 - Son Güncellenme: 2016.02.23 10:28 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da hayvanlar kış ortasında güneşin tadını çıkardı
04:48 Bursa'da hayvanlar kış ortasında güneşin tadını çıkardı

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da hayvanlar kış ortasında güneşin tadını çıkardı

Şubat ayında hava sıcaklığının 25 dereceyi görmesiyle beraber hayvanat bahçesi sakinleri neşeli günler geçiriyor.

Bir çoğu soğuk iklimden gelen hayvanların bulunduğu Bursa Hayvanat Bahçesi'nde şubat ayında 25 derece sıcağı gören hayvanlar kendilerini barınaklarından dışarı attı, keyifli anlar yaşadı.

Güneşli havada hayvanların keyifli olduğu gözlendi. 

Hayvanat bahçesini gezen vatandaşlar ise, şubat ayında bu kadar sıcak bir hava göremediklerini belirterek, "Bu mevsimde hava yaz gibi. Kış günü günlük güneşlik hava güzel olsa da pek hayra alamet değil" dediler.

Bursa'da hayvanlar kış ortasında güneşin tadını çıkardı

İLGİLİ GALERİ

Bursa'da hayvanlar kış ortasında güneşin tadını çıkardı

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.02.23 10:06 - Son Güncellenme: 2016.02.23 10:28 - HABER MERKEZİ
A