Bursa'da hastaneden dönen ambulansa tır çarptı

Bursa'da hastaneden dönen ambulansa tır çarptı

Bursa'da Gebze-Orhangazi-İzmir otobanı Selçukgazi tüneli gişelerinde, hastaneden dönen ambulansa tır çarptı. Kazada şans eseri yaralanan olmadı.

2024.01.17 20:47 - Son Güncellenme: 2024.01.17 21:08 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da hastaneden dönen ambulansa tır çarptı

Kaza, saat 17.00 sıralarında Gebze-Orhangazi-İzmir otobanı Selçukgazi tüneli gişelerinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Bursa Şehir Hastanesi'ne hasta götüren ambulans, hastayı bırakarak tekrar yola çıktı. Gebze-Orhangazi-İzmir otobanı Selçukgazi tüneli gişe sırasında bekleyen ambulansa tır çarptı. Kazada, şans eseri kimse yara almazken ambulansta maddi hasar meydana geldi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.01.17 20:47 - Son Güncellenme: 2024.01.17 21:08 - HABER MERKEZİ
A