Bursa'da hastanede intihar şoku!

Bursa'da hastanede intihar şoku!

BURSA'daki Muradiye Devlet Hastanesi'nde, Nöroloji Servisi'nde yatarak tedavi gören 60 yaşındaki İsmail Kılıç, girdiği bunalım sonucu 3'üncü kattan atlarak intihar etti. Ağır yaralanan ve hemen acil servise kaldırılan Kılıç, kurtarılamadı.

2014.09.14 13:24 - Son Güncellenme: 2014.09.14 13:27 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da hastanede intihar şoku!

Merkez Osmangazi İlçesi'de bulunan Muradiye Devlet Hastanesi'nde 3'ncü katta bulunan Nöroloji Servisi'nde yataklı tedaviye alınan İsmail Kılıç, girdiği bunalım sonucu odasında kimsenin bulunmadığı bir sırada,  pencereye çıkarak, kendini boşluğa bıraktı.

Ağır yaralanan İsmail Kılıç, kaldırıldığı Acil Servis'te yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.

Soruşturmaya Bursa Cumhuriyet Savcılığı'nca başlandı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.09.14 13:24 - Son Güncellenme: 2014.09.14 13:27 - HABER MERKEZİ
A