Bursa'da hastanede hırsızlık!
Bursa'nın Mustafakemalpaşa ilçesinde bir kişi yakınına hastanede refakat ederken, 2 bin 100 lirasını çaldırdı.
2015.01.22 09:50 - Son Güncellenme: 2015.01.22 10:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Edinilen bilgiye göre, G.A., Mustafakemalpaşa ilçesinde bir yakının rahatsızlığından dolayı hastanede refakatçi olarak kaldı.
Yanında bulunan çantasını kalorifer peteğinin üzerine bırakan G.A., hava almak için dışarıya çıktı.
Bir süre sonra odaya geldiğinde çantasının yerinde olmadığını gören G.A., polisi aradı. G.A., polis ekiplerine, çantasının içerisinde 2 bin 100 lirasının olduğunu söyledi.
Polis, olayla alakalı tahkikat başlattı.