Bursa'da hammadde deposu yandı, zarar büyük

Bursa'da hammadde deposu yandı, zarar büyük

BURSA'nın Yenişehir İlçesi'nde köpük tabak üretimi yapılan fabrikanın hammadde deposunda çıkan yangın, 2 saatte söndürüldü. Ölen ya da yaralanının olmadığı yangın, büyük zarara yol açtı.

2015.08.24 13:08 - Son Güncellenme: 2015.08.24 13:15 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da hammadde deposu yandı, zarar büyük

Yenişehir Barcın Mahallesi Mevkii'nde bulunan ve köpük tabak üretimi yapan BAVEF A.Ş.'nin üretim alanında bulunan hammadde deposunda dün saat 18.00 sıralarında yangın çıktı.

Barcın Köyü girişinde 1200 metrekare kapalı alanda çıkan yangına, Yenişehir ve Büyükşehir belediyelerine ait çok sayıda itfaiye ekibi tarafından müdahale edildi.

Statik elektrikten kaynaklandığı belirtilen yangın, ekiplerin yoğun çabasıyla saat 20.00 sıralarında söndürüldü.

Yangında 1.5 milyon TL'lik zarar olduğu öğrenildi. Olayla ilgili soruşturmaya başlandı.

 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2015.08.24 13:08 - Son Güncellenme: 2015.08.24 13:15 - HABER MERKEZİ
A