Bursa'da güvercin beslemek istediler, tepki aldılar

Bursa'da güvercin beslemek istediler, tepki aldılar

Bursa'nın merkez ve ilçelerinin meydanlarında görmeye alışık olduğumuz güvercinlerin beslenmesi abartılınca ortaya istenmeyen görüntüler çıkıyor. Bunun son örneği ise Orhangazi ilçesinde yaşandı.

2024.02.10 20:34 - Son Güncellenme: 2024.02.10 21:20 - Bursa Bölge - FATİH MISIR
A
Bursa'da güvercin beslemek istediler, tepki aldılar

FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN

Orhangazi ilçesinde Cumhuriyet alanında güvercinlerin olduğu bölge gün içinde çok sayıda vatandaş tarafından ziyaret edilirken, güvercinleri beslemek için yere atılan ekmekler diğer vatandaşların tepkisine neden oluyor. 

Bugün ise meydanda bulunan güvercinleri beslemek isteyen bir vatandaş tarafından çok sayıda ekmek yere atılınca, duruma tepki gösteren bir vatandaş o anları cep telefon ile kayda alıp, whatsapp ihbar hattımıza gönderdi ve vatandaşların bu konuda daha dikkatli olmaları gerektiği konusunda uyarıda bulunup ''güvercin beslerken günaha giriyoruz'' dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.02.10 20:34 - Son Güncellenme: 2024.02.10 21:20 - FATİH MISIR
A