Bursa'da görev yapan biyoloji öğretmeni Özlem Tutar hayatını kaybetti

Bursa'da görev yapan biyoloji öğretmeni Özlem Tutar hayatını kaybetti

Bursa'da Süleyman Çelebi Anadolu Lisesi'nde biyoloji öğretmeni olarak görev yapan 45 yaşındaki Özlem Tutar hayatını kaybetti.

2022.09.04 20:25 - Son Güncellenme: 2022.09.04 20:33 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da görev yapan biyoloji öğretmeni Özlem Tutar hayatını kaybetti

HABER MERKEZİ / BURSADA BUGÜN

Bursa'da Süleyman Çelebi Anadolu Lisesi'nde biyoloji öğretmeni olarak görev yapan Özlem Tutar 45 yaşında hayatını kaybetti. Tutar'ın uzun süredir kanser tedavisi gördüğü öğrenildi. Özlem Tutar'ın ölüm haberi başta sevenleri sonrasında öğrencilerini yasa boğdu.

Tutar'ın cenazesi yarın memleketi Aydın'da Söke Hacı Sivaslı Camii'nden kaldırılacak.

Tutar'dan geriye ailesiyle geçirdiği mutlu anlara ait fotoğraflar kaldı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2022.09.04 20:25 - Son Güncellenme: 2022.09.04 20:33 - HABER MERKEZİ
A