Bursa'da görev yapan biyoloji öğretmeni Özlem Tutar hayatını kaybetti
Bursa'da Süleyman Çelebi Anadolu Lisesi'nde biyoloji öğretmeni olarak görev yapan 45 yaşındaki Özlem Tutar hayatını kaybetti.
2022.09.04 20:25 - Son Güncellenme: 2022.09.04 20:33 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
HABER MERKEZİ / BURSADA BUGÜN
Bursa'da Süleyman Çelebi Anadolu Lisesi'nde biyoloji öğretmeni olarak görev yapan Özlem Tutar 45 yaşında hayatını kaybetti. Tutar'ın uzun süredir kanser tedavisi gördüğü öğrenildi. Özlem Tutar'ın ölüm haberi başta sevenleri sonrasında öğrencilerini yasa boğdu.
Tutar'ın cenazesi yarın memleketi Aydın'da Söke Hacı Sivaslı Camii'nden kaldırılacak.
Tutar'dan geriye ailesiyle geçirdiği mutlu anlara ait fotoğraflar kaldı.


