Bursa'da Gastronomi Festivali devam ediyor
Bursa'da Gastronomi Festivali bugün İlçe belediye başkanları paneli ile başladı.
2022.09.24 12:33 - Son Güncellenme: 2022.09.24 12:59 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
ERCAN ÇALIŞIR / BURSADA BUGÜN
Keles Belediye Başkanı Mehmet Keskin, Harmancık Belediye Başkanı Yılmaz Ataş, Orhaneli Belediye Başkanı Ali Aykurt ve Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın ilçelerinin gastronomi ve turizm alanında ki ayırt edici özelliklerini anlattı.

TÜRSAB Güney Marmara BTK Başkanı Murat Saraçoğlu ve Yönetim Kurulu Üyesi Hasan Eker ile yatırımcıların izlediği panelde, belediye başkanları katılımcıları ve yatırımcıları ilçelerine davet etti.

Akabinde TÜRSAB Güney Marmara BTK Başkanı Murat Saraçoğlu ve Güney Marmara BTK Yönetim Kurulu Üyesi Hasan Eker Stand açan katılımcılara plaket verdiler.
