Bursa'da garajda park halinde 2 otomobil alev alev yandı
Bursa'da garajda çıkan yangın sonrası park halindeki 2 otomobil alev alev yanarak kullanılamaz hale geldi.
2024.05.31 10:19 - Son Güncellenme: 2024.05.31 10:29 - Bursa Bölge - İHA
Yangın, merkez Osmangazi ilçesi Hamitler Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, 2 otomobilin bulunduğu garajda henüz bilinmeyen bir sebepten dolayı yangın çıktı.

Alevler kısa sürede 2 otomobili tamamen sararken bölgeye itfaiye ve polis ekibi sevk edildi.
Olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangına müdahale ederek kontrol altına aldı. Olay sonrası 2 otomobil tamamen kullanılmaz hale gelirken yangının çıkış sebebi ise araştırılıyor.