Bursa'da Galatasaray ve Fenerbahçe taraftarları birbirine girdi
Görükle'de şampiyonluk düdüğünün çalınmasının ardından Galatasaray ve Fenerbahçe taraftarları birbirine girdi. Olaylarda 3 kişi hafif şekilde yaralandı.
2012.05.12 22:31 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
İHLAS HABER AJANSI'NDAN REFİK FİDAN'IN ÖZEL HABERİ
Alınan bilgiye göre, merkez Nilüfer ilçesinde Uludağ Üniversitesi yerleşkesinin bulunduğu Görükle Mahallesi'nde binlerce üniversite öğrencisi maçı kafelerde ve çay bahçelerinde izledi. Bitiş düdüğünün ardından sevinç kutlaması yapan sarı kırmızılı gençlerle, sarı lacivert fanatikleri arasında arbede yaşandı. Taraflar birbirlerine meşale ve pet şişe attı. Geniş güvenlik önlemi alan çevik kuvvet biber gazı sıkarak olayları önledi. Olaylarda 3 kişi hafif şekilde yaralanırken, olaylar robocop polisleri sayesinde büyümeden yatıştırıldı.