Bursa'da feci kaza: 2'si polis, 5 yaralı

Bursa'da feci kaza: 2'si polis, 5 yaralı

Bursa'nın Gemlik ilçesinde meydana gelen kazada 2'si polis 5 kişi yaralandı.

2013.09.14 19:38 - Son Güncellenme: 2013.09.14 21:39 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da feci kaza: 2'si polis, 5 yaralı

Kaza, Devlet Hastanesi kavşağında meydana geldi. Polis memuru Neşet Çavuşoğlu idaresindeki  16 A 7366 kod nolu polis otosu, karşı yönden gelen  Ahmet G'nin kullandığı 16 MAE 21 plakalı kapalı kasa kamyonetle çarpıştı. Kazada polis otosunda bulunan diğer polis memuru Tanzer İlk ile kamyonette bulunan 2 kadın yaralandı. Olay yerine çok sayıda ambulans sevk edilirken, yaralılar Gemlik Devlet Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındılar.

Kaza sonrası çok sayıda polis memuru yaralı meslektaşlarını görmek için hastaneye akın ederken, Emniyet Müdür Yardımcısı Ramiz Erçetin ve diğer birim amirleri de hastaneye geldi. Kazayla alakalı soruşturma sürüyor.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.09.14 19:38 - Son Güncellenme: 2013.09.14 21:39 - HABER MERKEZİ
A