Bursa'da evinde ilaç içen kadın hastanede fenalaştı

Bursa'da evinde ilaç içen kadın hastanede fenalaştı

Bursa'da İnegöl Ağız ve Diş Hastanesinde meydana gelen olayda hastane temizlik görevlisi kadın ilaç içerek intihar girişiminde bulundu. 

2022.09.29 13:28 - Son Güncellenme: 2022.09.29 15:29 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da evinde ilaç içen kadın hastanede fenalaştı

Olay Bursa'nın İnegöl ilçesi Alanyurt -Esentepe mahallesinde faaliyet gösteren Ağız ve Diş Hastanesinde görevli temizlik personeli G.O.(32), evinde çok sayıda hap içerek işe gitti.

Hastanede fenalaşan kadını görenler durumu polis ve 112'ye bildirdi. Kadın olay yerine sevk edilen Ambulansla İnegöl Devlet Hastanesine kaldırıldı. Kadının sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.  Polis olayla ilgili soruşturma başlattı.

Kaynak: Yıldırım Gazetesi
 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2022.09.29 13:28 - Son Güncellenme: 2022.09.29 15:29 - HABER MERKEZİ
A