Bursa'da evi yanan kadına belediye sahip çıktı

Bursa'da evi yanan kadına belediye sahip çıktı

Bursa'nın Gemlik ilçesinde evi yanan yaşlı kadına belediye sahip çıktı. 

2016.03.14 12:23 - Son Güncellenme: 2016.03.14 12:23 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da evi yanan kadına belediye sahip çıktı

Haydariye Mahallesi'nde cumartesi gecesi elektrik kontağından çıkan yangın ahşap evi kullanılmaz hale getirdi. Evi küle dönen Melahat Beki sokakta kaldı. Gemlik Belediye Başkanı Refik Yılmaz, Haydariye'deki incelemeleri sırasında, yangınzede Beki'yi ziyaret etti. Yılmaz, evin tekrar yapılmasına destek vereceklerini söyledi.

Yılmaz ''Sosyal belediyeciliğin önemli bir ayağı da halkın yaralarını sarmasına yardımcı olmaktır. Belediye, muhtarlık ve hayırseverlerin desteği ile Melahat teyzemizi en kısa zamanda yine evine kavuşturacağız" dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.03.14 12:23 - Son Güncellenme: 2016.03.14 12:23 - HABER MERKEZİ
A