Bursa'da eski ormancılar buluştu

Bursa'da eski ormancılar buluştu

Bursa'nın Keles ilçesinde eski ormancılar yemekte bir araya geldi.

2016.03.23 16:58 - Son Güncellenme: 2016.03.23 16:58 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da eski ormancılar buluştu

Keles Orman İşletme Müdürlüğü, emekli personelini yemekte bir araya getirdi.

Dünya Ormancılık Günü dolayısıyla düzenlenen geceye eski ve yeni ormancılar katıldı.

1965'ten günümüze kadar görev yapmış personelle ilgili slayt gösterisi sunuldu. Keles Orman İşletme Müdürü Özgen Dursun, son altı yıllık faaliyetlerini anlattı.

Emeklilere yaptıkları hizmetlerden dolayı ayrı ayrı teşekkür edildi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.03.23 16:58 - Son Güncellenme: 2016.03.23 16:58 - HABER MERKEZİ
A