Bursa'da erkek cesedi bulundu
Bursa'nın merkez Osmangazi ilçesinde erkek cesedi bulundu.
2015.09.24 18:26 - Son Güncellenme: 2015.09.24 19:57 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Sırameşeler Mahallesi'nde oturan bir kişi, Bursaray'dan Paşaçiftliği İstasyonu'nda inip, evine giderken, yerde yatan bir kişinin olduğunu fark etti. Durumun "155 Polis İmdat" hattına bildirmesi üzerine bölgeye gelen polis ekipleri, yerde yatan kişinin öldüğünü belirledi.

Polis ekipleri, ölen kişinin 9 gün önce emniyete kayıp ihbarında bulunulan Sezai Kaya (68) olduğunu tespit etti.
Kaya'nın cesedi, cumhuriyet savcının incelemesinin ardından otopsi için Bursa Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.