Bursa'da engelli gibi davranan dilencileri zabıta ekipleri yakaladı

Bursa'da engelli gibi davranan dilencileri zabıta ekipleri yakaladı

Bursa'nın İnegöl ilçesinde fiziksel engelli gibi davranarak dilencilik yapan 2 kişi, zabıta ekiplerince yakalandı. 2 kişinin üzerinde, dilencilikten elde edilen 500 lira ele geçirildi.

2019.03.19 08:28 - Son Güncellenme: 2019.03.19 08:32 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da engelli gibi davranan dilencileri zabıta ekipleri yakaladı
05:53 Bursa'da engelli gibi davranan dilencileri zabıta ekipleri yakaladı

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da engelli gibi davranan dilencileri zabıta ekipleri yakaladı

İnegöl Beledyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, baston kuşanıp ayaklarını yan çevirerek, fiziksel engelli taklidi yapıp insanlardan para dilenen Salim Ş. ve Yılmaz T.'yi tespit etti.

Atatürk Bulvarı üzerinde dilenen 2 kişi, zabıta ekiplerini karşısında görünce kalkıp yürümeye başladı. Zabıta noktasına götürülen 2 kişinin üzerinde yapılan aramada toplamda 500 lira ele geçirildi.

Sinop'tan İnegöl'e geldikleri belirlenen dilenciler, otobüse bindirilip memleketlerine gönderildi.


 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2019.03.19 08:28 - Son Güncellenme: 2019.03.19 08:32 - HABER MERKEZİ
A