Bursa'da "Enerji Verimliliği" projesi tanıtıldı
Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğü İl Enerji Birimi tarafından okullardaki enerji kültürü ve verimlilik bilincinin geliştirilmesi amacıyla hazırlanan ve uygulamaya geçen " Enerji Verimliliği" projesi Milli Eğitim Bakanlığı Destek Hizmetleri Genel Müdürlüğü Toplantı Salonu'nda Destek Hizmetleri Genel Müdürü Bahattin Gök ve ilgili daire başkanlarının katılımıyla gerçekleşen toplantıda tanıtıldı.
2016.04.20 16:32 - Son Güncellenme: 2016.04.20 16:32 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Aynı gün Bakanlık Merkez Teşkilatı Genel Müdürlük ve Bağımsız Daire teşkilatının birim amirlerinin katıldığı ikinci bir tanıtım toplantısı Bakanlık Tevfik İleri Toplantı Salonu'nda gerçekleştirildi.

Toplantıda konuşan İl Milli Eğitim Müdürü Veli Sarıkaya, proje ile enerji yoğunluğunu azaltmanın yanı sıra, kamu binaları ve tesisleri başta olmak üzere enerji verimliliğini yaygınlaştırmayı hedeflediklerini söyledi. Ayrıca okul/kurum binalarında yaşam standardı ve hizmet kalitesini artırarak, kişi başı veya metrekare başına düşen enerji tüketiminin azaltılmasını sağladıklarını, enerji verimliliğini artırmak üzere etüt ve verimlilik arttırıcı proje hazırlama, proje uygulama ve danışmanlık hizmetlerini yaptıklarını da dile getirdi.